domingo, 4 de febrero de 2007

i un petit conte bonic

Fa uns dies vaig tenir el plaer de llegir un petit relat que havia escrit anys enrera un amic, un relat que m'agrada molt i que parla de l'enamorament i del desenamorament; aquí us el deixo, perquè el pogueu gaudir tots els que llegiu aquest blog. Per cert, si voleu un bon link, on trobareu aquest relat i d'altres també molt interessants, aquí el teniu: http://www.lacanallacondal.com/

Aquí va el conte, com em va dir el seu autor, "una mica trist", i jo afegeixo, "trist i realista":

12.03.2002

Ell a ella

Diumenge a la nit. Tota la nit. Tienen la luna y el río. Una grapa i un tallat. Els amics. La família. Un JB i una grapa. Els amants. Un romance en el Alcázar. La parella. La feina. Ho vull tot i ho vull ara. García Márquez, coincidim. Un petó. Sabia que feies aquests petons. Un JB i una grapa. Dibuixes un final que no m’agrada. Un altre petó. I un altre. I un altre. I un petó que no s’acaba. Amores que son prohibidos. M’agrada que m’abracis. I m’agrada el teu cabell. Et mossegues els llavis i els ulls et brillen. M’agrades. El dissabte a la piscina i el bany de vapor. Como el tuyo y el mío. Pensava en tu. Un JB i una grapa? L’últim. Crema pels llavis que cremen. I petons per a que cremin. Ja són dos quarts de set. Sense mans pels carrers bonics. Et faré un regal. De Córdoba. M’estàs dient que no ens veurem fins dimarts?

Ella a ell

La teva veu xiuxiueja, encara, en la meva oïda. Com la mantega, em fonc. Els llavis, humits i rosats i càlids. Més humits i rosats i càlids per la foscor de la nit i el teu record. I el record de la teva veu i la teva olor i el teu sabor i el JB i la grapa. Quan marxem junts, passejaré dues ampolles: una de cada. Associaré el sabor del JB al sabor dels teus petons. Així, quan tu no hi siguis, igual et besaré, i em fondré, com la mantega, amb l’olor embriagadora del whisky. Bon dia.


19.06.2002

Ell a ella

T’agrada? Han obert fa poc. La feina? Bé. No tens més gana? Estàs cansada. Una copa? Va, una i prou. Flaca. Un GT i un JB. No me claves. Saphire. Els ulls ja no et brillen. Perdona. Por la espalda. I no et mossegues els llavis. No. No mirava ningú. Silencis interromputs per altres silencis. La música. Tus puñales. Escolto la música. I la màgia? Calamaro, em sembla. Sí. Un GT i un JB. Marxo tot el pont. Amb els amics de Madrid. On és? Què bé! Un petó que ja no és petó. On s’amaga? Marxem? Demà m’haig de llevar d’hora. Com cada dia. Ja ens trucarem. Plores? Més petons sense gust de petó.

Ella a ell

Lluny. Et sento lluny. Hem perdut les paraules boniques. El menjar no m’agrada. I tampoc les rutines. Els sopars. L’alcohol que ens fa valents. Els petons. L’amor urgent. I tant previst!. Un cop per setmana. Voldria dormir amb tu. I no sé si vull. Em fas mal. Perquè t’estimo i per què t’estimo? He begut massa. Ploro. No sé on ets. No t’adones de res. Enyoro la tendresa. Vull sortir d’aquí i sortir de tu. M’ajudes?

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio