martes, 13 de febrero de 2007

Avui fa 6 anys...

Avui fa 6 anys em va canviar la vida
Avui fa 6 anys es va acabar el dormir fins el migdia
Avui fa 6 anys vaig plorar d’emoció
Avui fa 6 anys va començar una nova etapa
Avui fa 6 anys vaig perdre-li el fil a la cartelera de cinema
Avui fa 6 anys vaig sentir com una vida pot dependre de tu
Avui fa 6 anys em punxaven i no em treien sang
Avui fa 6 anys que la meva música només l’escolto de nit
Avui fa 6 anys sentí el calor i la fragilitat a les mans
Avui fa 6 anys la vida de a 2 va esdevenir vida de a 3
Avui fa 6 anys va néixer en Víctor
En Víctor avui fa 6 anys i la meva vida fa 6 anys que és millor

4 comentarios:

A las 14/2/07 , Blogger F3 ha dicho...

Preciós

 
A las 14/2/07 , Blogger Unknown ha dicho...

Comparteixo aquests sentiments!
En el meu cas el títol és:
"demà farà 5 anys"

En Bernat demà farà 5 anys...
i també m'ha canviat molt la vida!

 
A las 14/2/07 , Anonymous Anónimo ha dicho...

Sentint el que sento en llegir aquestes paraules del qui va esdevenir pare només podria desitjar haver nascut fa sis anys.
Montse

 
A las 14/2/07 , Anonymous Anónimo ha dicho...

Moltes felicitats, Víctor! Que facis molts 6 anys més.....

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio