viernes, 13 de febrero de 2015

Avui fa 14 anys

Avui fa 8 anys, quan encara escrivia molt en aquest bloc que ara tinc tan oblidat, vaig escriure-hi una entrada amb el títol "Avui fa 6 anys", que deia:

"Avui fa 6 anys em va canviar la vida
Avui fa 6 anys es va acabar el dormir fins el migdia
Avui fa 6 anys vaig plorar d’emoció
Avui fa 6 anys va començar una nova etapa
Avui fa 6 anys vaig perdre-li el fil a la cartelera de cinema
Avui fa 6 anys vaig sentir com una vida pot dependre de tu
Avui fa 6 anys em punxaven i no em treien sang
Avui fa 6 anys que la meva música només l’escolto de nit
Avui fa 6 anys sentí el calor i la fragilitat a les mans
Avui fa 6 anys la vida de a 2 va esdevenir vida de a 3
Avui fa 6 anys va néixer en Víctor
En Víctor avui fa 6 anys i la meva vida fa 6 anys que és millor
"


Han passat vuit anys des d'aleshores:


Vuit anys en què la vida ha seguit canviant

Vuit anys en què he pogut dormir més, tot i que no fins al migdia
Vuit anys en què he plorat més d'una vegada, fos per emoció, fos per bons moments o per moments dolents
Vuit anys en què les etapes de la vida s'han anat succeïnt
Vuit anys en què he seguit sense anar massa al cinema
Vuit anys en què he seguit sentint que hi ha vides que he de cuidar
Vuit anys en què m'han punxat i sí que m'han tret sang
Vuit anys en què la música l'he passat a escoltar amb un ipod i auriculars
Vuit anys en què, malgrat la fortalesa aparent, la fragilitat he seguit sentint-la
Vuit anys en què, en la vida de a 4, hem anat trampejant i ens n'hem anat sortint
Vuit anys que fa que en va fer sis que havia nascut en Víctor
Vuit anys fa que, sumats als sis d'aleshores, la meva vida ha esdevingut millor.

Avui en Víctor fa 14 anys i la meva vida fa 14 anys que és millor!






Creative Commons License

Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-Compartir amb la mateixa llicència 3.0 Espanya de Creative Commons

1 comentarios:

A las 13/2/15 , Blogger Segundos de esperanza ha dicho...

potser torna posarse a escriure un alte cop !!!

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio